Munkám

Tervezés

Elérkezettnek látom az időt arra, hogy bemutassam neked, mi is az amivel én foglalkozom. Mint már említettem a korábbi posztomban Környezetkulúra (Environmental Design) szakon végeztem a Pécsi Tudományegyetemen.

Nálunk ez a szak egy relatíve tág területet foglal magába, ebből adódóan a lehetőségeid tára nagyobb. Én a belsőépítészet fele mentem és ez irányba is szeretném magam tovább fejleszteni. Így ezt a blogon is végig követheted, hiszen igyekszem majd minél több hasznos információval szolgálni neked. A belsőépítészet ott gyökerezik, hogy édesapám, mint asztalos is tevékenykedik, ezáltal bútorok készítését is vállal. Így konkrétan úgy nőttem fel, hogy láttam hogyan is készülnek a bútorok egy asztalos műhelyben. Így a munkáim között a bútor tervek is fellelhetőek. Munkáim megvalósítása jelenleg még várat magára, ezáltal csak látványként elérhetőek.

Most egy olyan munkámat szeretném bemuatni, melyet nappaliba fal mellé, illetve térelválasztóként is szolgálhat. Szolgálhat akár könyvespolcként, de akár egy-egy emlék kihelyezésére is.

_DSC4537

A bútor méretarányos makettje

Kialakításra került még egy hozzáépített ülőalkalmatosság is, amibe egy fiók került. Ez a fiók díszpárnák, esetleg egyéb tárgyak, anyagok tárolására alkalmas. Anyagát tekintve fenyőből készülne el. Színhasználatban elképzelésem az maga a fa eredeti színe és erzete, de nem elképzelhetetlen más szín.

_DSC4538

_DSC4540

 

Hozzászólás